Home

25 juni 2012

Sjuk T.T

Hej, ledsen för att jag inte bloggat :(
Har inte orkat riktigt, för nu sitter jag med en till amv, som jag ska visa på Närcon i Linköping :)
Men nu så sitter jag här och har feber och jag vet inte vad jag ska göra T.T
Jag har så tråkigt och jag orkar ju inte göra något roligt heller för att jag mår dåligt -.-
Men jag ska nog läsa lite bloggar nu och om jag hittar något interessant så bloggar jag lite mer sen ;)
Tills dess får ni en låt ;)
Det får bli en music box ver. på låten "Untitled" av The Gazette

4 kommentarer:

  1. Stackars dig! Jag hatar att vara sjuk. Hoppas att du kryar på dig snart ^.<*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! <3 ^3^ Jag mår lite bättre, men febern hänger kvar <.<''
      Men jag är snart helt frisk :D

      Radera
  2. Krya på dig~~
    Jag kanske också ska till Närcon så då ses vi kanske där <33 Untitled är en av dem finaste låtarna som finns!

    SvaraRadera
  3. Sv: Krya på dig!♥ Nej, jag vet inte om jag ska till Närcon ;___; Vill träffa dig med!!!! <3 Jag spelade lite på Wii >///< Samurai warriors 3 o(≧∇≦o)

    SvaraRadera