Home

18 juni 2012

Tillbaka!!

Hejsan allihopa!!
Då har man kommit hem från Uppcon och det har varit riktigt kul ^w^
Den största anledningen till att jag åkte dit var ju för att se Screw ;D
Så första dagen var ju riktigt bra, förutom en sak: Jag hade 2 idiotiska tjejer som både nöps och revs och sparkades för att komma längst fram (där jag var) <_<
Så nu har jag lite blåmärken överallt, men för övrigt mår jag bra och jag hade roligt ^w^
Har inte lyssnat på dem så mycket tidigare, men den kändes underbart att få ha sett dem ♥
Så var ju min amv med på amv-tävlingen också och det var inte så bra (för min video hade lite tekniska probem ;__;)
Men det gjorde inget, de andra var ju mycket bättre än mig ;)
Sen så har man gått runt lite överallt på konventet och gjort alla öjliga saker (:
Jag orkar inte berätta så noggrant för det blir så mycket att skriva, så vi får se om jag kanske gör ett video inlägg c:
Vi får se ;)

Men nu ska jag ta och lägga upp min AMV så att, ni som inte var där, får se den  :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar